Ügyfélszolgálat telefonszám: 06 72 512 240

Minőségirányítás: a színvonalas szolgáltatás része

A Klimatrió 1995 óta színvonalas szolgáltatást, minőségi kiszolgálást garantál ügyfeleinek. Ahhoz, hogy ez a növekvő alkalmazotti létszám mellett, körülményektől függetlenül, hosszú éveken keresztül biztosítva lehessen, komoly tervezési, irányítási feladatokat kíván a menedzsment részéről.

A minőség iránti elkötelezettséget segíti az ISO 9001:2008-es szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetése is, melyre 2003-ban került sor. Az ISO minősítésen túl a vállalat a klímaszerelési, előkészítési és értékesítési tevékenységre vonatkozó, az TÜV Minősítő Intézet által kiállított nemzetközi minősítéssel rendelkezik.

Minőségpolitikai célok a cégfejlesztés szolgálatában

A cégvezetés meggyőződése, hogy kizárólag annak a vállalatnak van jövője, ami kellő hangsúlyt helyez a fejlesztésre. Ez vonatkozik mind szolgáltatásra, termékfejlesztésre, mind pedig az alkalmazottak tudásának fejlesztésére.
Az alábbi minőségpolitikai célok teljesülése nap mint nap elősegíti ezt a fejlődést.

• tulajdonosok és alkalmazottak elégedettsége
• vevői igények folyamatos felmérése, a kapott információk hasznosítása
• a reklamációk forgalomhoz viszonyított arányának 1%-os csökkentése
• garanciális meghibásodások arányának 1%-os csökkentése
• beszállítók, alvállalkozók szolgáltatásának minőségi ellenőrzése
• termékek, szolgáltatások színvonalának folyamatos ellenőrzése és fejlesztése.

A fentieken kívül fontos megemlíteni, hogy a Klimatrió vezetése támogatja és megköveteli a dolgozók folyamatos képzését illetve önképzését, hiszen az alkalmazottak szakmai tudása nagyban hozzájárul a cég sikeréhez.